Математика 2 клас

Уроки розроблені вчителем початкових класів Бабковою Т.М.

та асистентом вчителя Федоряко. Л.П.

Тема 22: Попереднє й наступне числа





Тема 21: Склад числа. Гривня




Тема 20: Просторові відношення





Тема 19: Просторові відношення




Тема 18: Повторення. Тренувальні вправи




Тема 17: ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ З ЧИСЛОМ О




Тема 16: Зв'язок додавання і віднімання



Тема 15: ПОВТОРЕННЯ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ





Тема 14: ВИРАЗИ




Тема 13: ВІДРІЗОК




Тема 12: ТОЧКА, ПРЯМА, ПРОМІНЬ, ВІДРІЗОК




Тема 11: ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ




Тема 10: ДОДАВАННЯ ПО 1


Тема 9: КОМПОНЕНТИ ДІЇ ДОДАВАННЯ


Тема 8: Число 10.


Тема 7: Число 9.


Тема уроку: Порівняння предметів за різними ознаками. «сусіди» числа.
Формулювання суджень «якщо..., то...». Записування нерівностей

1. Полічи тваринок на малюнках.
2. Зістав смужки за різними якостями та дай відповіді на питання.

3. Назви предмети на малюнках. Що у них спільного? Порівняй предмети.

 
4. Гра «Добери словечко» 
• Якщо... вища, ніж ялинка, то... нижча.
• Якщо... смужка ширша, ніж синя, то... вужча.
• Якщо ... відро вище, ніж червоне, то... нижче.
Аналогічно склади речення про морквини і книжки і запиши їх у зошит.

5. Розгляньте малюнок потяга. Хто їде у вагонах, сусідніх до другого?
— У числа 2 є «сусіди»: попереднє — число 1; наступне — число 3.
Порівняй ці числа. Зроби відповідні записи у зошиті. (Учень записує нерівності у зошит.)

 

6. Закінчи речення. 
• Якщо стіл вищий, ніж стілець, то стілець...
• Якщо струмок вужчий, ніж ріка, то ріка...
• Якщо зошит тонший, ніж книжка, то книжка...

7. Хто намальований на малюнку? Хто з ким розмовляє по телефону?
 

8. Дай відповіді на питання.
— Назви «сусідів» числа 2.
— Як можна отримати число 3?


Тема уроку: Трикутник. Сторона, вершина, кут трикутника.
Порівняння предметів («найдовший — найкоротший», «однакові за довжиною»)

1. Лічимо предмети. Чи правильно записано кількість предметів? 
 
2. Порядкова і кількісна лічба від 1 до 10. Відповіді на питання запиши до зошита.
— «Сусідів» трійки спробуємо назвати.
— Яке число стоїть ліворуч від 3?
— Яке число стоїть праворуч від 3?
 
3. Ознайомлення з трикутником. Відповідь запиши до зошита.
- Мальвіна завітала до класу.
Допоможи їй!
Загубилася фігура з трьома сторонами і трьома кутами.
— Що це за фігура? (Трикутник)
4. Поетична хвилинка. Прочитай вірші. Поміркуй, про яку фігуру йдеться.
 

5. Виклади на столі трикутник за допомогою паличок для лічби.
— Скільки паличок використано? Чому?

6. Розглянь фігури, які намалювала точка-мандрівниця. Скільки їх?
Намалюй трикутник у зошиті.
— На кожному з них є червоні елементи.
Розгляньте їх. Як називається червоний відрізок у першого трикутника? (Це сторона.)
Скільки сторін має трикутник? У другого трикутника червоним позначено вершину.
Що таке вершина?
Скільки вершин у трикутника?
У третього трикутника дужкою позначено кут. Скільки кутів у трикутника?
 
Трикутник — це замкнена ламана, яка складається з трьох ланок.

7. Скільки трикутників на малюнку зліва? (3)
Скільки відрізків на малюнку справа?
Якого кольору найдовший відрізок?
Найкоротший?
Які відрізки однакової довжини?
8. Відгадай загадку на малюнку.
 
— Скільки кольорів у світлофора? Що вони означають?

9. Порівняй довжини на малюнках.
 
10. Дай відповіді на питання:
— Яку фігуру можна скласти з трьох паличок?
— Які елементи є у трикутника? По скільки їх?



Тема уроку: Число і цифра 2. Поняття «другий».
Наступне число. Написання цифри 2.
Порівняння предметів за довжиною («довший — коротший»)


  1. Відгадай загадку.
 


2. Усна лічба. «Ланцюжок».
Пряма і зворотна лічба: від 3 до 8; від 10 до 6; від 7 до 2; від 6 до 1.
Запиши до зошита ці ланцюжки цифр.
 


3. Полічи предмети, рибок, птахів на малюнках


4. Відгадай загадки на малюнках.
Число, яке є відповіддю — запиши у зошит та пропиши весь рядок.
-Два кінця, два кільця, а посередині цвях. (Ножиці), — Яке число почули в загадці? (2)
- Чого буває тільки по два? (Рук, ніг, очей, вух)
- А ще говорять, коли речей по два — пара.
- Які пари предметів ти знаєш? (Капці, лижі, ковзани)


5. Бесіда за малюнком. Розглянь малюнок.
  
— Хто прийшов до козенятка? Козенятко — перше, а телятко — друге. Скільки їх разом?
— Чого іще на малюнку два? (Квітів, вух у кожної тварини, ріжок, очей тощо)


6. Назви усі предмети.
Чого один чи одна?
Чого — по двоє?
Що зайве на малюнку? Чому?
  


7. Розкажи, кого і що ти бачиш на малюнку.
— А чи бачиш ти, де на малюнку заховалися цифри 1? А цифри 2?


8. Поглянь на малюнок.
Який олівець довший — жовтий чи червоний?
Який олівець найкоротший?
 

9. Сполучи кількість предметів і цифру правильно. 
 
10. Виконай вирази у зошиті:
1+1 =
1+2=
2-1=
3-2=



Тема: Повторення вивченого. Додаванння і віднімання числа 2

1. Пропиши цифри 1, 7 у зошит.

2. Переглянь наступне відео за посиланням: youtube.com/watch?v=39Xq416Q1BA

3. Виконай вправи у зошит, які зображені на малюнку.

4. Намалюй лебедя у зошит, та поруч напиши цифру 2. 


Тема: Повторення вивченого. Додавання і віднімання


1. Пропиши цифри 2, 9 у зошит.


2. Порахуй предмети на малюнку, відповідь на приклади запиши у зошит.


Тема: Знаки більше, менше та дорівнює


1. Пригадай знаки більше, менше, дорівнює та пропиши їх у зошит.
2. Переглянь наступне відео: https://www.youtube.com/watch?v=g3bwNnGzcno 
3. Розглянь тваринок на малюнку та визнач, де тваринок більше, менше або однаково.

4. Розглянь фрукти на малюнку, назви їх та розстав знаки між ними самостійно у зошит.

Немає коментарів:

Дописати коментар