Українська мова 2 клас

Уроки розроблені вчителем початкових класів Бабковою Т.М.
та асистентом вчителя Федоряко. Л.П.

Тема 26: Текст




Тема 25: Речення



Тема 24: Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням



Тема 23: Слова, близькі за значенням



Тема 22: Слова, протилежні за значенням




Тема 21: Слова — назви дії предметів




Тема 20: Слова — назви дії предметів




Тема19: Слова — назви ознак предметів




Тема 18: Слова — назви ознак предметів





Тема 17: Слова — назви предметів





Тема 16: Повторення. Апостроф





Тема 15: Буквосполучення дз





Тема 14: Буквосполучення дж




Тема 13: Тренувальні вправи





Тема 12: Розрізнення буквосполучень ьо, йо





Тема 11: Розрізнення буквосполучень ьо, йо





Тема 10: Зміна значення слова зі зміною наголосу




Тема 9: Наголос



Тема 8: Апостроф (практичні завдання).


Тема 7: Апостроф. Спостереження за звуками, позначеними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом.

Тема 6: М'який знак




Тема: Поділ слів на склади


1. Утвори слово за малюнками та запиши до зошита.
2. Виконай Вправи, які зображені на малюнку.
Запам'ятай!


У слові стільки складів, скільки у ньому голосних звуків.


3. Випиши з тексту виділені слова. Спробуй назвати кількість складів у виділених словах.


У бібліотеці дуже багато книжок. Серед них завжди дуже важко знайти потрібну. Тоді тобі допоможе каталог.


Довідка: Бібліотека — це місце, де зберігаються книжки. Каталог — перелік книжок, складений для полегшення пошуку.


4. Переглянь відео та вголос називай слова, які там зображені:

Тема: Слова — назви предметів


1. Поміркуй, якої літери не вистачає у словах. Пропиши її (Дд) та запиши ці слова до зошита.


Запамятай!


Слова — назви людей і тварин відповідають на питання хто?
Слова — назви інших предметів відповідають на питання що?


2. Розподіли малюнки за питаннями Хто? Що? Та запиши їх у дві колонки.


3. Пограйся у слова. Яке зі слів довше, а яке - коротше ? Короткі слова запиши у зошит.


ЛЕВ – ЛЕВЕНЯ 
ГУСІНЬ – ЗМІЯ 
ДУБ – КУЛЬБАБА 
ЦЕГЛИНА – ДІМ 
СЛОН – КЕНГУРЕНЯ 
БИК – КУРЧАТКО 
ТИГР - МЕТЕЛИК 


4. Переглянь відео, для закріплення нової інформації

Тема: Велика і мала літера 

1. Пропиши у зошиті літери В та Г.

2. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=KOGy3TP4PZs 

3. Гра «Зашифроване слово»
Щоб прочитати слово, потрібно переписати літери до зошита та закреслити однакові букви у рядку.

п з а і м в м я а у п ш к і я ш

— Назви зашифроване слово.

4. Фізкультхвилинка

Руки вгору підіймаєм,
А тоді їх опускаєм,
А тоді скоріш, скоріш
Тупай, тупай веселіш.

5. Переглянь відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0-I6AGPDtd8



Запам’ятай:

Ось ідуть два чоловіки:
Той — малий, а той — великий.
Так і літери, як люди,
Можуть різні на зріст бути.

6. Прочитай та запиши до зошита речення. Визнач, які з загублених букв слід писати великими? Чому?

..асилько і ..ергій пішли до ..ічки. Хлопці ..упалися, ..овили рибку. А потім зварили з ..иби ..шку.

7. Прочитай вірш і назви слова, що різняться однією буквою.
Риба-кит живе у морі,
Кіт у хаті та коморі.
Кит у морі спить вночі.
Кіт ночує на печі.
Хоч не дружать кит і кіт,
Кит коту сказав:
— Привіт!
А. Камінчук



Тема: Повторення вивченого. Літера Г 


1. Пропиши у зошиті літери В та Г.


2. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=3xDg1RfW3jA


3. Прочитай назви птахів, які зображені на малюнку, запиши їх у зошит. Який звук часто повторюється у цих назвах?

4. Поглянь на Малюнок 2. Спробуй скласти слово, яке називає професію людини, яка вивчає птахів, за допомогою перших літер назв предметів. Відповідь запиши у зошит.

Немає коментарів:

Дописати коментар