Уроки розроблені вчителем початкових класів Бабковою Т.М.
та асистентом вчителя Федоряко. Л.П.
Тема 26: Текст
Тема 25: Речення
Тема 24: Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням
Тема 23: Слова, близькі за значенням
Тема 22: Слова, протилежні за значенням
Тема 21: Слова — назви дії предметів
Тема 20: Слова — назви дії предметів
Тема19: Слова — назви ознак предметів
Тема 18: Слова — назви ознак предметів
Тема 17: Слова — назви предметів
Тема 16: Повторення. Апостроф
Тема 15: Буквосполучення дз
Тема 14: Буквосполучення дж
Тема 13: Тренувальні вправи
Тема 12: Розрізнення буквосполучень ьо, йо
Тема 11: Розрізнення буквосполучень ьо, йо
Тема 10: Зміна значення слова зі зміною наголосу
Тема 9: Наголос
Тема 8: Апостроф (практичні завдання).
Тема 7: Апостроф. Спостереження за звуками, позначеними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом.
Тема 6: М'який знак
Тема: Поділ слів на склади
1. Утвори слово за малюнками та запиши до зошита.
2. Виконай Вправи, які зображені на малюнку.
Запам'ятай!
У слові стільки складів, скільки у ньому голосних звуків.
3. Випиши з тексту виділені слова. Спробуй назвати кількість складів у виділених словах.
У бібліотеці дуже багато книжок. Серед них завжди дуже важко знайти потрібну. Тоді тобі допоможе каталог.
Довідка: Бібліотека — це місце, де зберігаються книжки. Каталог — перелік книжок, складений для полегшення пошуку.
4. Переглянь відео та вголос називай слова, які там зображені:
Тема: Слова — назви предметів
1. Поміркуй, якої літери не вистачає у словах. Пропиши її (Дд) та запиши ці слова до зошита.
Запамятай!
Слова — назви людей і тварин відповідають на питання хто?
Слова — назви інших предметів відповідають на питання що?
2. Розподіли малюнки за питаннями Хто? Що? Та запиши їх у дві колонки.
3. Пограйся у слова. Яке зі слів довше, а яке - коротше ? Короткі слова запиши у зошит.
ЛЕВ – ЛЕВЕНЯ
ГУСІНЬ – ЗМІЯ
ДУБ – КУЛЬБАБА
ЦЕГЛИНА – ДІМ
СЛОН – КЕНГУРЕНЯ
БИК – КУРЧАТКО
ТИГР - МЕТЕЛИК
4. Переглянь відео, для закріплення нової інформації
Тема: Велика і мала літера
1. Пропиши у зошиті літери В та Г.
3. Гра «Зашифроване слово»
Щоб прочитати слово, потрібно переписати літери до зошита та закреслити однакові букви у рядку.
Щоб прочитати слово, потрібно переписати літери до зошита та закреслити однакові букви у рядку.
п з а і м в м я а у п ш к і я ш
— Назви зашифроване слово.
4. Фізкультхвилинка
Руки вгору підіймаєм,
А тоді їх опускаєм,
А тоді скоріш, скоріш
Тупай, тупай веселіш.
5. Переглянь відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0-I6AGPDtd8
Запам’ятай:
Ось ідуть два чоловіки:
Той — малий, а той — великий.
Так і літери, як люди,
Можуть різні на зріст бути.
Той — малий, а той — великий.
Так і літери, як люди,
Можуть різні на зріст бути.
6. Прочитай та запиши до зошита речення. Визнач, які з загублених букв слід писати великими? Чому?
..асилько і ..ергій пішли до ..ічки. Хлопці ..упалися, ..овили рибку. А потім зварили з ..иби ..шку.
7. Прочитай вірш і назви слова, що різняться однією буквою.
Риба-кит живе у морі,
Кіт у хаті та коморі.
Кит у морі спить вночі.
Кіт ночує на печі.
Хоч не дружать кит і кіт,
Кит коту сказав:
— Привіт!
А. Камінчук
Тема: Повторення вивченого. Літера Г
1. Пропиши у зошиті літери В та Г.
2. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=3xDg1RfW3jA
3. Прочитай назви птахів, які зображені на малюнку, запиши їх у зошит. Який звук часто повторюється у цих назвах?
4. Поглянь на Малюнок 2. Спробуй скласти слово, яке називає професію людини, яка вивчає птахів, за допомогою перших літер назв предметів. Відповідь запиши у зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар