Інформатика 5 клас

Уроки розроблені вчителем інформатики Макаренко І.Л.

та асистентом вчителя Грушою О.О.

Навчальні комп'ютерні ігри.

13 травня 2020 р.
Виконання індивідуальних проектів
Мої любі п'ятикласники. У нас залишилось з вами три уроки до кінця навчального року. Тому я пропоную вам відповісти на останній підсумковий тест. Та пригадати гру Blockly Games.

Перейдіть за посиланням для проходження тесту: join.naurok.ua
використайте код доступу: 887066

Ігри для майбутніх програмістів

  

Бажаю успіху!!!



6 травня 2020 р.
Практична робота № 8 Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скреч

Виконайте  завдання практичної роботи на сайті:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home

Створіть програму руху по лабіринту, використавши запропоновані блоки:


Отриманий результат збережи як зображення або сфотографуй. Завантаж зображення за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdwc0WNU_5UCni0v6Q8p_o_YgMzh2XcSvzDZCNGO62QySbZxw/viewform?usp=sf_link

Бажаю успіху!!!



Алгоритми з розгалуженнями


Завдання 1: Виконай завдання у грі Крижане серце
Бажаю успіху!!!


Алгоритми з розгалуженнями

    Завдання 1: Виконай завдання 14-20 у грі Лабіринт.

    Завдання 2: Завантаж гру Година коду: Майнкрафт-Пригоди.
    Обери собі персонажа.
    Спробуй пройти 11-14 рівень гри.

    Завдання 3: Завантаж гру Блоклі: Пташка.
    Виконай усі завдання.

Бажаю успіху!!!

Алгоритми з повтореннями на code.org 

    1. Робота за комп'ютером


    Завдання 1: Виконай завдання 1-13 у грі Лабіринт.

Виконуйте наступні завдання на сайті:
    Завдання 2: Перероби алгоритм, зображений на рисунку нижче, таким чином, щоб малюнок змінився на наступний:


    
   
    Завдання 3: Створити комп’ютерну гру, у якій акула ловитиме рибку.
    Управляти рухом Акули будемо мишею — виконавець слідуватиме за вказівником. Кожен виконавець має виконати такий алгоритм:

 Виконавець Дії
 Акула  Слідує за вказівником миші.
 Переміщується на 20 кроків.
 Якщо допливає до краю сцени, то повертається назад
 Червона рибка Переміщується на 20 кроків.
 Якщо допливає до краю сцени, то повертається назад.
 Якщо зустрічається з Акулою, то зникає зі сцени


Хід роботи:

    1. Запусти на виконання програму Scratch.
    2. Видали виконавця Рудого кота. Для цього відкрий контекстне меню та вибери команду видалити.
    3. Розмісти на сцені нових виконавців — Акулу та Червону рибку.
    Вибери кнопку 
    У вікні Новий виконавець спочатку відкрий папку Образи, а потім папку Animals. Переглянь виконавців, знайди Акулу та вибери кнопку Гаразд.
    Розмісти на сцені Червону рибку.
    4. Навчимо Червону рибку рухатись по сцені, не зупиняючись.
    Перш ніж складати алгоритм для виконавця, його слід вибрати в списку під сценою. Виконавець позначається блакитною рамкою.
    Вибери під сценою Червону рибку, перейди на вкладку Скрипти та склади алгоритм, який показано на малюнку.

    5. Навчимо Акулу слідувати за вказівником миші. Вибери під сценою Акулу, перейди на вкладку Скрипти та склади алгоритм, який показано на малюнку.
    Запусти проект на виконання — натисни 
    Не за бувай змінювати розташування вказівника. Поспостерігай за виконавцями. Акула слідує за вказівником миші, але рибки не зникають.
    6. Навчимо Червону рибку зникати зі сцени при зустрічі з Акулою.
    Задамо правила гри.
    У списку виконавців вибери Червону рибку. Розмісти на вкладці Скрипти послідовність команд, наведену на малюнку.
    Запусти проект на виконання в повноекранному режимі.
    Спробуй спіймати рибку!


Сфотографуйте отримані програми та завантажте їх за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfX6ETqtbb5qpeDqpPD2crtCI4qIn5ztvz1zojvdirvTR0GCg/viewform?usp=sf_link 

    2. Підручник: с. 130-133.

Бажаю успіху!!!

Навчальні комп'ютерні ігри.

На минулих уроках ти познайомився з навчальними комп'ютерними іграми. Спробував пограти. Пригадай які дії ти виконував під час гри та дай відповіді на питання. Після чого ті можишь далі продовжувати знайомство з грою Blockly Games. Бажаю успіху!!!

Знайомство з поняттям: комп′ютерна гра. Приклади комп’ютерних ігор. Види ігор.

Задачі: розвивати уявлення про комп’ютерні ігри; формувати уяву, увагу, мислення; виховувати дбайливе ставлення до обладнання, зібраність, спостережливість.

Прочитай про комп'ютерні ігри. 
Та спробуй свої сили

За масштабом поширення захоплення комп'ютерними іграми можна порівняти з епідемією, яка охопила практично всіх, хто має доступ до електронних ресурсів. З усього різноманіття людина зазвичай вибирає ті ігри, які так чи інакше відображають його психологічні особливості.
Щоб зіграти в ту або іншу комп'ютерну гру, тобі доведеться спочатку з'ясувати, наскільки збігаються її системні вимоги з конфігурацією твого комп'ютера.
Системні вимоги - це ті умови, при яких гра запуститься на твоєму комп'ютері. У них входять вигляд процесора, обсяг вільного місця на вінчестері, мінімальний обсяг оперативної пам'яті, швидкість дисководу. Часто вимоги пишуть на коробках з дисками. Якщо твій комп'ютер недостатньо потужний, то подібні ігри купувати не варто, так як ти все одно не зможеш в них пограти.

 Сьогодні захоплення комп'ютерними іграми прийняло справді масовий характер. Бути в стороні від повального захоплення не прийнято - можеш уславитися занудою. Тим більше, що бути в курсі нових іграшок і розбиратися в їх різновидах - теж свого роду стильність.
Хтось, може, скаже, що про комп'ютерних іграх не треба говорити - в них треба грати. Однак, якщо ти дока в цій області, то ти повинен бути підкований не тільки практично, але й теоретично. Тому займемося теорією.
Комп'ютерні ігри - це ціла індустрія, дуже розвинена і підкорила багатьох: і тих, хто любить створювати ігри, і тих, хто любить в них грати. Нескінченна кількість і вражаюче різноманіття розважальних комп'ютерних творінь потребує класифікації, щоб не заплутатися. Звичайно, немає якоїсь певної загальноприйнятої класифікації, і дисертації на цей рахунок навряд чи писалися, але все ж певні групи ігор фахівці виділяють.
Різницю між тими або іншими видами ігор можна визначити просто на око. В одних іграх персонажі ходять і шукають пригод на свою голову, в інших літають, в третіх стріляють і т. д. При цьому одна дія може плавно перетікати в інший і компонуватися з яким-небудь ще, так що сувора класифікація взагалі стає неможливою.
Тому для початку виділяють дві великі групи ігор - динамічні і нединамические. Якщо, наприклад, ти спокійно можеш перервати гру, щоб нормально сходити в туалет або поїсти без нервів, то це гра нединамическая.
А якщо те, що відбувається на моніторі тримає тебе в постійній напрузі і спокій тобі тільки сниться, значить, це гра динамічна. Як тільки ти відвернешся або на секунду прибереш руку з клавіатури, твого героя тут же прикінчить якийсь мерзотник - в цьому вся принадність динамічної гри. Тут потрібне око та око плюс сталеві нерви і джеймсбондовская швидкість реакції.
До динамічних ігор належать спортивні (ігри-симулятори баскетболу, тенісу, футболу), тренажерні (моделюючі польоти або гонки) і всі види ігор, де стріляють і вбивають.
Динамічні ігри - це, звичайно, для темпераментних натур. А для тих, хто любить подумати і спокійно все обміркувати, існують ігри нединамические. Вони створюють складні моделі управління, в яких точність і рассчитанность дій важливіше шаленій швидкості і різких рухів. Це військові ігри, де кожному геймеру надається можливість відчути себе маршалом. Це також економічні ігри, в яких можна побути на гарячому місці міністра фінансів та логічні ігри типу шашок та шахів. Останні, до речі, вантажать чудово. Любителям поміркувати надаються головоломки - це теж нединамические гри, хоча вираз «стрімголов» говорить, скоріше, про динамічні.
Є ще багато ігор, які важко віднести до одного з цих видів. Це, наприклад, бойові ігри, в які включені динамічні битви. Вони короткочасні і не дозволяють відриватися і при цьому вимагають від гравця і швидкості та кмітливості.

Крім цього, зараз ігри поділяються за жанрами. Тобто за типом ігрової обстановки і за характером дій, які в ній потрібні. Тут можна вибрати для себе все що душі завгодно - у відповідності зі своїм характером і ставленням до життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар