Уроки розроблені вчителем української мови та літератури Лагановської О.В.
та асистентом вчителя Чистяковою Л.І.
01.04.2020 р.
Вправа 594 (потрібно скласти розповідь за поданим планом та
опорними словами.
Зразок: Іринка підійшла до дерева. Вона зірвала червонобоке яблуко.
Дівчинка поділилась своєю знахідкою з подругою Оленою. Дівчатка посмакували
яблуком і пішли до річки, де їх чекали друзі.
(у кожному реченні потрібно підкреслити головні члени речення, тобто
підмет і присудок. Ти знаєш, що таке головні члени речення і як їх
визначити, за питаннями:підмет - хто? що?, присудок - що робити? що зробити?)
03.04.2020 р.
Тема уроку: Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту
тексту (продовження теми).
30.03.2020 р. і 31.03.2020 р.
Текст. Заголовок. Відповідність заголовка тексту.
Давай пригадаємо:
Гра «Моє бажання»
— Діти, у кожного з вас — чарівна квітка бажань. Візьміть її до рук, виберіть пелюстку і продовжте речення.
• Я хочу...
• Я буду...
• Я старатимуся ...
3. Робота зі словниковим словом завдання
1) Розгадування кросворда. Робота в парах.
1. Риса, властивість, особливість кого-, чого-небудь. (Ознака)
2. Сукупність літер, прийнятих у писемності якої-небудь мови і розміщених у певному порядку. (Алфавіт)
3. Чуйне ставлення до чиїх-небудь переживань, горя. (Співчуття)
4. Великий, хижий звір з густою бурою, білою чи чорною шерстю, який живе у дрімучих лісах, високих горах та на Півночі. (Ведмідь)
5. Установа, організація, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів, а також приміщення, де відбуваються вистави. (Театр)
6. Колір крові. (Червоний)
7. Перший місяць осені. (Вересень)
8. Простір між двома рядами будинків для їзди та ходіння. (Вулиця)
2) Слово Всезнайка.
Завдання — наперед визначений обсяг і зміст роботи. А ще — мета, замисел.
3) Каліграфічна хвилинка.
а) Письмо з’єднань.
з з зз ззз З З З Зз
За за ав вд да ан нн ня завдання
б) Завдання на вибір.
• Гра «Доберіть слово».
Завдання (яке?)... (домашнє, класне, самостійне, складне, легке, виконане, нове, цікаве)
• Гра «Склади речення».
Складіть речення, використовуючи слова.
Учні у школі (що роблять?) _____ завдання.
— Складіть і запишіть речення зі словом завдання. Парна робота.
Буква до букви —
І виникло слово.
Слово до слова —
Звучить рідна мова.
Ігор Січовик
— Навіщо нам потрібна мова?
Виконай в робочому зошиті
Вправа 595. Текст. Заголовок. Відповідність заголовка тексту.(переписати текст, давши йому назву. У тексті підкреслити прикметники, вказати рід, число, відмінок).
укрмова (виконати завдання на картці від 10.03.20р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар